الأربعاء، 18 أبريل 2018

يبقى ملوش توبة/بقلم الشاعر/ جمال الشرقاوي

يبقىَ ملوش توبة 
أسد الشعر العربي ( جمال الشرقاوي ) 
أغنية \ يبقىَ ملوش توبة \
كلمات الشاعر \ جمال الشرقاوي \

إنتَ الحبيب مفيش غيرَك 
و انتَ النسيم و انا طيرَك
بلاش تهاجرني و خلِّي ليك عُوْدَة 
أصل الفراق عندي
يبقىَ ملوش توبة 

لمَّا تيجيني و تدُق يوم بابي
هتكون إيدِي فــ إيدِيك
و يكون سلامي عليك
هو رضا قلبي
لعيونـَـك السودة 
أصل الفراق عندي
يبقىَ ملوش توبة

الحب عمره م فرَّق
بين صَبي و شيبَـة
قلبي انا عايزَك
و عيوني بترَاقبـَـك 
خلاص انا عاشقـَـك 
و الحب مش عيبَـة
أصل الفراق عندي
يبقىَ ملوش توبة 

و الَّله ليك وحْشَـة 
من بعد طول شوقة
و انتَ القريب مني 
بلاش تفارقني 
يــ دنيتي المعهودة 
أصل الفراق عندي 
يجرح ضنىَ عهدي
بعد الغرام كله 
يبقىَ ملوش توبة

القاهرة \ مارس \ الجمعة 16 \ 3 \ 2018 م الساعة 15 و 11 ليلاً \ جمال الشرقاوي \ كاتب و شاعر \

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق