الأحد، 4 مارس 2018

جيت على بابك / بقلم الشاعر/ خالد أحمد سيد

جيت علي بابك
                                  بقلم 
                        خالد احمد سيد
انا جيت علي بابك وكلي ذنوب
                         انا جيت ومش يائس وناوي اتوب
انا غيرت من نفسي .... فغيرني كمان نفسي
                    دا انا غرقان في اخطائي وكلي عيوب
  ..........................................
ومهما اغلط انا هادعيك
                       قلوب الناس دي رهن ايديك
فحبب قلبي في الطاعه 
                       وخلي خطاي تسعي اليك
بيبان التوبه مفتوحه
                      يارب ارزقني توبه نصوحه 
 تداوي روحي المجروحه
                         دا انا مؤمن وانا بدعيك
   .........................................
وبكيت علي ذنبي وتقصيري
                              ومين غيرك اليه مصيري
انا عايب لكن تايب
                        ولو مقبلتش انا خايب
وهبعد عن صحاب السوء
                                واعيد من تاني تفكيري

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق