السبت، 24 سبتمبر 2016

أنا مش بحبك /بقلم الشاعر /محمد سالم

انا مش بحبك
الحب كلمه قليه في وصفي ليك
انا جوا قلبك
لكن انت كل ما فيا بيجري عليك

ملكت روحي يا بسلم جروحي
من يوم ما قلت بتحبني
سكنت قلبي يا نبض قلبي
ونظره عنيك بتهزني

احساس معشتوش من قبلك
اجمل احساس لما اقابلك
والمس ايديك

احس الدنيا دي ليا
وتشوف اللهفه في عنيا
تقولي حبيبي ارد عليك

انا مش بحبك
الحب كلمه قليله في صفي ليك

انتا اللي ملكت روحي
وروحك عاشت جوا روحي
كنت عارف اني هلاقيك

ياعمري وحياتي الجايه
تقولي بحبك واسكت شويه
وارد وعيني جوا عنيك

انا مش بحبك
الحب كلمه قليله في وصفي ليك

يالي شفتك الشوق رماني
يالي حبك ضحكلي زماني
والدنيا مبتحلاش الا بيك

كل يوم اشوفك في نومي
واشم عطرك جوا هدومي
وقبل ما تنده تلاقيني بجيك

انا مش بحبك
الحب كلمه قليه في وصفي ليك
انا جوا قلبك
لكن انت كل ما فيا بيجري عليك

قلم. محمد سالم

🌹♥🌹♥🌹♥🌹♥

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق