الأحد، 5 نوفمبر 2017

غدر /بقلم الشاعرة/ ماجدة رضوان


غدر
......   
جوى منى شوق كتير
حبى كان جواك  أسير
وصف عشقك  انت ليه
حأعلن  الهجران وأطير
كنت حبى...  كنت دارى
كنت مارساتي ومناري
كنت ضلى لحبي شاري
ليه تسيبني تقول غدرتى
هان عليك حبي وخسارتي
قلبى حبك مال إليك
كان بوده تكون  شريك
قلبي كان فاهمك قاريك 
ايوه انا غرقت في بحورك
ايوه عايشه جوه سورك
ايه حيرضيلك  غرورك؟؟
انت حستنى ف كلامك؟؟
اوبلمساتي ف سلامك؟؟
او بهمساتي ف ودانك؟؟
ولا ناكر للي بينا
حبنا مش بيناديلنا 
لو فلوسك حيط مبينا
أكسر الحيطان وغادر
انت ظالم ليه وقادر
عشقي ليك كان حب نادر
ليه بتغدر وتعاديني
حبك   انت فلصو صينى
شوك ف وردك بتهاديني
حبى ليك مليان مشاعر
وانت ليه مش بيه شاعر
حبنا حب النفوس
مش مصالح مش فلوس
بالمحبه احنا أتلاقينا
بص حواليك هتلاقينا
ربنا دايما غانينااااااا
في النهايه الله يسامحك
غدر متخبي في ملامحك
والله ماجرحني إلا جرحك
بالقناعه الله هادينااااااا

ماجدة رضوان 
4/11/2016

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق