الأحد، 3 ديسمبر 2017

بسهوله بتقولى انسانى/ بقلم الشاعر/ زيزو الأمير

بسهوله بتقولي انساني
ازاي وانا مش قادر انساكي
ده انا كل يوم دايما ليلاتي
ف ايميلك بتكون سهراتي

بدخل دايما ع بروفايلك
وبقلب فيه 
اشوف بوستاتك ومشيره ايه 
واشوف كمان مين معلق ومعلق ايه
وبغير اوي جدا
لو الاقي حد  ماوفر
وكاتب تعليق انت اسمك ايه
وكمان ايموشن فيه ورده
وبغضب اوي جدا لو رده عليه

طب اعمل ايه ف قلبي قوليلي
وف كل لحظة بفكر فيكي
بتقولي انساكي طب ازاي 
          انا قلبي اصله مش نساي
اديني وصفه عشان انساكي
ده انا كل يوم يا حبيبتي ليلاتي
           بدخل بروفايلك
وبفرح جدا لما بشوف صورتك
             وتكوني فرحانه
      وبزعل لما بتكوني زعلانه
اصل انا قلبي متعلق بيكي
                       وعشانك بقيت فيسبوكي
قبل ماتقولي انساكي
                         اديني وصفه للنسيان
حبك بقي بالنسبه لي ادمان
#زيزو_الامير

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق